.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار برخی اعضای شورای نگهبان با مراجع تقلید

سخنگوي شوراي نگهبان از ديدار اعضاي اين شورا با سه تن از مراجع عظام تقليد خبر داد و گفت در اين ديدار از سوي اعضاي شورا اين اطمينان داده شد كه شوراي نگهبان در رسيدگي به شكايات و اعتراضات با رعايت بي‌طرفي كامل و دقت لازم اقدام و نتيجه را نيز براي عموم مردم منتشر كند.

دكتر عباسعلي كدخدايي با بيان اين‌كه مراجع عظام تقليد در جامعه‌ي اسلامي داراي جايگاه برجسته‌اي هستند و نظام اسلامي هم براي مرجعيت اهميت خاص قائل است، اظهار كرد: شوراي نگهبان تصميم گرفت گزارشي را از روند نظارت بر انتخابات خدمت مراجع عظام تقليد ارائه كند كه به همين منظور امروز بنده به همراه آيت‌الله مومن، آيت‌الله مدرس يزدي و آيت‌الله كعبي خدمت حضرات آيات عظام صافي گلپايگاني، مكارم شيرازي و جوادي آملي رسيديم و گزارش نظارت بر انتخابات و اقدامات شوراي نگهبان در اين راستا براي اين مراجع تبيين شد.

كدخدايي ادامه داد: در ابتدا گزارشي را بنده به عنوان مسوول نظارت بر انتخابات ارائه كردم و سپس هر كدام از اعضا توضيحاتي را ارائه كردند و همچنين حضرات آيات عظام نكاتي را تبيين كردند. از جمله اين‌كه هر سه بزرگوار بر رعايت قانون تاكيد داشتند.

وي خاطرنشان كرد: اين مراجع عظام بر پيگيري امور از طريق مجاري قانوني و حفظ آرامش و خويشتنداري تاكيد داشتند و همچنين رسيدگي دقيق به اعتراضات و شكايات را مورد تاكيد قرار دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.385 seconds.